pirmdiena, 2011. gada 31. janvāris

Mācība uz mūžu...

Ļoti bieži un ļoti daudz ļaužu man vaicā kāpēc es visu laiku smaidu, kāpēc no manas sejas nepazūd smaids? Tad nu atbildu - kāpēc, lai nesmaidītu, jo pietiek Pasaulē īgnu cilvēku, vajag arī smaidīgus, taču tas tieši nav to, ko domāju...
Reiz ļoti labi pazinu kādu cilvēku, gudru, inteliģentu un skaistu cilvēku. Neteikšu, ka tagad nepazīstu, bet mēs esam atsvešinājušies - vairs nav sarunu, vairs nav tikšanos, vairs nav smieklu.
Smaidam ir ļoti daudz nozīmes - ar smaida palīdzību mēs izrādām emocijas, pateicamies, izsakām sarkasmu...
Tas cilvēks man atvēra acis un pārliecināja mani, ka smaidam ir arī viena ļoti laba nozīme, lieta, nezinu kā lai citādi to pasaka - smaids ārstē mūs cilvēkus. Sākumā to bija grūti pieņemt, bet tad patstāvīgi to pielietojot, tas jau kļuva dabiski. Ne jau asaras vai dusmas mums palīdzēs pārdzīvot kādu nelaimi, nevis atriebība pret kaut ko/pret kādu palīdzēs mums pārciest grūtos brīžus. Smaids palīdz iegūt draugus, jo neviens jau neies iepazīties pie kaut kādas īgņas, bet gan pirmo izvēlēsies smaidīgu cilvēku. Smaids atbaida nelaimes (esmu pārliecinājies un garantēju), protams, nelaimes notiek arī ar laimīgiem cilvēkiem, taču tās aizmirstās 100x ātrāk, jo mēs smaidam, līdz ar to draugi smaida, apkārtējie smaida un mums ir pozitīvs garastāvoklis, kas iedvesmo.
Tādēļ draugi smaidam katru dienu, katru mirkli, stundu vai minūti - SMAIDAM ir lielāks spēks nekā Tu spēj iedomāties.

3 komentāri:

Anonīms teica...

Pilnīgi pareizi - smaidam milzīgs spēks! :)

Ieviņa teica...

viss mainās un arī smaids mainās, taču pats galvenais ir tas, lai Tu pats jūties ar to laimīgs un svarīgi ir, lai tu arī citus ar to padarītu priecīgākus un laimīgākus..

Esmu droša, ka esi savos uzdevumu augstumos (rock)

Unknown teica...

Lasot šo fonā vēl varētu skanēt Gain Fast dziemsa Smaids :)